sobota, 26. julij 2014

Naredi sam: Prstani iz gumbov / DIY: Button rings

Vse se je začelo, ko sem pri fantovi omi iskala tri navadne bele gumbe, ki bi jih prišila na posteljnino - s katere so magično izginili :o V manjši škatli so se poleg navadnih gumbov skrivali pravi lepotci. Dobila sem idejo, da bi si iz njih naredila prstane.

It all started when I was at my boyfriends grandmother, looking for three ordinary buttons, to sew them on my bedding - from which they magically disappeared :o In a small box, next to ordinary button, there were hiding real beauties. I got an idea to make rings out of them.

DIT Button ring

Potem ko sem s kleščami odstranila nastavek na zadnji strani gumba, sem le tega s sekundnim lepilom nalepila na nastavek za prstan. 

After I removed the shank from the back side of the button with clippers, I glued the button on a base ring.

DIY Button ring

In že so tu novi prstani!

And there they are, new rings!


LP, Barbi :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar