petek, 8. februar 2013

Več o ovčki  / More about the sheep

Raverly me je vodil do bloga ASE Keepin' Creative, kjer sem našla ta načrt za ovčkino glavo. Da bi se oči bolje videle, sem dodala krog iz bele volne. Rep, ki na sliki ni viden, je narejen iz črne volne. Načrt za diplomantsko kapo je z bloga ALL ABOUT AMI.

Raverly lead me to blog ASE Keepin' Creative, where I found this pattern for my sheep's head. To make the eyes more visible I added a circle made out of white yarn. The tail, that isn't visible on the picture, is made out of black yarn. Pattern for graduation cap is from blog ALL ABOUT AMI.



Uporabila sem:
- kvačko velikosti 4,5 mm.
- črno (50 g Gruendl Four Seasons, Lisa uni, barva 26) in belo volno (50 g Gruendl Four Seasons, Lisa uni, barva 02); vijolično in črno nit za vezenje.
- črne 10 mm oči.

I used:
- Crochet hook 4,5 mm.
- Black (50 g Gruendl Four Seasons, Lisa uni, color 26) and white yarn (50 g Gruendl Four Seasons, Lisa uni, color 02); purple and black embroidery floss.
- 10 mm black safety eyes. 


Lp, Barbi :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar