torek, 19. februar 2013

Zelena objava / Green post



Zelena kapa, narejena z puff stitch, je enaka črni, ki sem jo naredila že dolgo nazaj. Kapa je narejena po tem načrtu, ki ga najdete na blogu Crochet Geek. Ker delam bolj tesne zanke, sem kapo v deseti vrsti razširila, da bo dovolj velika.

Green puff stitch hat, is the same as the black one that I made a long time ago. The hat is made after this pattern, that you can find on blog Crochet Geek. Because my loops are more tight, I added an increase in round 10, so that my hat is big enough.


Za izdelavo puff stitch kape sem uporabila:
- 5 mm kvačko.
- dve 100 g zeleni volni (YarnArt, Merino exclusive, barva 780).

For this puff stitch hat I used:
- 5 mm crochet hook.
- Two 100 g green yarns (YarnArt, Merino exclusive, color 780).


Ostalo mi je še nekaj volne, zato sem se odločila, da naredim še beanie kapo. Načrt zanjo sem prav tako našla na blogu Crochet Geek. 

 I had some yarn left, so I decided to make a beanie cap. Pattern for my cap is again from blog Crochet Geek.


 Kapi sem dodala tri vrste z bež volno ...

I added three rounds with beige yarn ...

 

... in bež cofom po navodilih Terese.

... and a beige pom pom made after Teresa's instructions.


Za beanie kapo sem uporabila:
-  5 mm kvačko.
- zeleno (YarnArt, Merino exclusive, barva 780) in bež (50 g Dolan Super Preis, barva 21) volno.

For my beanie cap I used:
- 5 mm crochet hook.
- green (YarnArt, Merino exclusive, color 780) and beige (50 g Dolan Super Preis, color 21) yarn.


Lp, Barbi :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar