sreda, 30. maj 2012

Medvedek / Teddy

Do sedaj mi je od vseh blogov o amigurumiju, ki sem jih uspela videt, najbolj všeč All About Ami, ki ga ustvarja Stephanie. Njeni amigurumiji so naravnost čudoviti.

So far, from all the blog's about amigurumi that I found, my absolute favorite is Stephanie's All About Ami. Her amigurumi's are just gorgeous. 


Medvedek na sliki je v večini narejen po načrtu Stephanie, ki ga najdete tukaj.  Noge medvedka se se mi po tem načrtu zdele prevelike oz. predolge, zato sem jih naredila po drugem načrtu.

Uporabila sem:
- Kvačko velikosti 6.
- Dve niti skupaj. Medvedek je tako visok okoli 16,5 cm.
- Dve 50 g bež volni (Steinbach Wolle, Eroica, barva 064), črno prejo za oči in smrček ter roza in rumeno volno za mašnjico.

Teddy on the picture is mostly made after Stephanie's pattern, that you can find here. I found teddy's legs, made after her pattern, to be too big or should I say too long, so I made them after different pattern

I used:
- Crochet hook number 6.
- Two strands of yarn.  Teddy is about 16,5 cm tall.
- Two 50 g beige yarns (Steinbach Wolle, Eroica, color 064), black yarn for nose and eyes, and for bow pink and yellow.


Lp, Barbi :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar